اخبار تیم پرسپولیس
اخبار تیم پرسپولیس



تاریخچه تقلید های استقلال از پرسپولیس تو این 4 سالی که گذشت

تاریخچه تقلید های استقلال از پرسپولیس تو این 4 سالی که گذشت

 

 

تاریخچه تقلید های استقلال از باشگاه پرسپولیس در 4 سال اخیر .

دوستان ، اول من برد شیرین سه بر صفر رو  بر صدر نشین لیگ فولاد خوزستان ، صدر نشین لیگ را بر همه ی شمایی که دیشب خوشحال شدید تبریک و بر همه ی دوستانی که ناراحت شدن تسلیت عرض مینمایم .

برای بازی دیشب من تو ادامه مطلب (( جهنم سرخ )) وقت گذاشتم و شامل شعار هایی که دیشب میدادیم و موقعیت های حساس و فلان رو گذاشتم  تا کسایی که مارو دوست دارن برن ببینن .((رک بگم ، بازی دیشب رو خودتون دیدید و اگه برید وقتتون هدر میره ولی شعارایی که دیشب میدادیم با حال بودن اساسی .))

این روز ها باشگاه پرسپولیس فعالیت هاش رو از هر نظری مثل اقتصادی و ورزشی و ...  به خوبی انجام میده ولی متاسفانه باشگاه استقلال همون کارهایی که پرسپولیس رو انجام داده رو تکرار میکنه و حداقل نمیزاره که یک ماه بگذره .

به همین دلیل ما لیستی از تقلیداشون گذاشتیم که هرچند کامل نیست ولی بالاخره پیاممون رو میرسونیم که تقلید کار ((میمون)) است .

1 – شعارها : ابتدا بریم سراغ شعارهایی که ما میسازیم و اونها همون شعار رو هواداراش تکرار میکنن .

پرسپولیس قهرمان میشه ، خدا میدونه که حقشه ، به لطف یزدان و بچه ها ، پرسپولیس قهرمان میشه .               

وای وای وای ، پرسپولیس حمله ، حمله ، حمله

صدای عر عر اومد ، کیسه کش صداش در اومد . ( این رو اول تو بازی با تراکتور رو ترکا این شعار رو میدادیم و تو دربی  68 برای استقلال به کار بردیم ولی متاسفنه تو بازی استقلال و فجر اونا رو ما این شعار رو استفاده کردن . یعنی خودمون زحمت میکشیم و شعار میسازیم و اونا هم از ما کپی میکنن . )

آب دریا شوره استقلال ...

آب دریا گرمه استقلال با دخترا سرگرمه .

وان تو تیری فور استقلال لایی خور .

استقلال دلاور ، تو ... شناور ، دنبال شورت داور (دنبال شورت داور یعنی داور خریدن . )

پرسپولیس قهرمان ، حمله ، حمله ما گل میخواییم

 الشباب غصه نخور استقلال هم 6 تاییه************************  روزنامه استقلال:الشباب غصه نخور پرسپولیسم 4 تاییه (در حالی که خودشونم 4 تایین )

سال 88 تو دربی 68 ، شوت آقا کریم توپ توی کنج نشست ، وحید طالبلو چمنارو گاز میزد ، صمد مرفاوی با دست خودشو باد میزد ، فرهاد مجیدی دو دستی تو سر میزد ****************** سال بعدش : سال 89 تو دربی 69 ، شیث رضایی دنبال فرهاد بدو ، آی بدو آی بدو آی بدو آی بدو .

 

پرسپولیس سرور استقلاله : این شعار رو هوادارای استقلال هم هوز تو استادیوم سر میدن . در حالی که اگه یه بار با پرسپولیس امتحان کنیم و یک بار هم با استقلال امتحان کنیم ، کاملا مشخص میشه که این جمله بیشتر واسه چه تیمی قشنگتر میشه .

استقلال سرور سطل آشغال ( خدایی یه بار با پرسپولیس و یه بار با استقلال امتحان کنید ببینید به کدوم میخوره . )

یا زهرا (( نمیخوام مذهبیش کنم . به هر حال این شعار افتخاره و امیدواریم کل تیم ها این شعار رو بدن . ولی این شعار رو هم خود بازیکنا تو لیگ هفتم ، تو حلقه ای که میزدن میگفتن (( یا مهدی ، یا زهرا ، یا علی )) و بعد هاهم تا الآن هوادارای پرسپولیس میگن یا زهرا .))

البته ما هم یه شعارهایی مثل هر کی قرمز بپوشه و این اس اس منه و شب تاره  رو هم تقلید کردیم .

و شعارهای دیگه که استقلالی ها از ما کپی برداری میکنن .

2- لقب برای بازیکنا :

عابدزاده عقاب آسیا ************************  رحمتی عقاب آسیا

افشین امپراطور     ************************  امیر ژنرال

مجسن رفت و برگشت ************************ حاجی رفت و برگشت یا پرویز رفت و برگشت

علی کریمی مارادونای آسیا ************************ جباری زیدان آسیا

علی پروین سلطان ************************ علی جباری سلطان (( تازگیا علی جباری ادعا کرده که این لقب مال من بوده ولی یه سوال ، آقای جباری اگه مال شما بوده چرا هوادارا و باشگاه استقلال اون موقع سکوت کرده بودن و وقتی که شما این ادعا رو کردی تازه یادشون افتاده که به شما بگن سلطان ؟ اصلا من از هر کی که واسه اون زمان بوده پرسیدم که اول مال کدوم بوده ، بهم گفتن این لقب واسه پروین بوده . حتی از پدربزگم که الآن هم با این سنش بازی های استقلال رو میره استادیوم هم پرسیدم و گفتش که با این حرفت آبروی باشگامونو بردی . ))

3- لباس ها : در لیگ نهم پرسپولیس با پیرهن قرمز و خط افقی سفید بر روی سینه در لیگ حاضر شد و سال بعدش که لیگ دهم میشه اون خط افقی سیاه میشه و تا اینجا مشکلی وجود نداره تا اینکه سال بعدش باشگاه استقلال با پیرهن آبی و خط افقی سفید لیگ یازدهم رو شروع میکنه .

4-وقتی دنیزلی سرمربی میشه تصمیم میگیره که بازیکنا نهار رو دسته جمعی میل کنن و همین کار کافی بود که پرویز مظلومی هم همینکار رو بکنه .

5-نیم فصل اول تموم میشه و تیم پرسپولیس بازیکنی مثل خلعتبری و پولادی و شکوری رو میخواد و وقتی که این خبر رو رسمی میکنه درست فرداش استقلال هم دست رو همین بازیکنا میزاره !!!!!!

6- سردار رویانیان : برای بازی با الغرافه یه سکو هم نباید خالی بمونه .

دو هفته بعد فتح الله زاده : من امشب برای بازی با الریان به استادیوم میرم و از هوادارا میخوام که کل استادیوم رو پر کنن !!!.

7-لیگ تموم میشه و روزنامه پرسپولیس عکس کامبیز دیرباز رو در صفحه اش قرار میده و با این بازیگر مصاحبه میکنن .

دو روز بعد هم روزنامه استقلال جوان عکسی با بازیگرایی مثل امیر جعفری و علی صالحی و امیرنوری رو میزاره تو  صفحه اولش و همین کافی نبود چون دو ماه بعد هم نیما شاهرخ شاهی رو تو صفحه اول روزنامه قرار میدن .

8- وقتی روزنامه پرسپولیس با بهنوش بختیاری مصاحبه میکنه  روزنامه استقلال هم با بهنام تشکر و پوریا پورسرخ و محسن افشانی هم مصاحبه میکنن و این در حالیه که پورسرخ و محسن افشانی از پرسپولیسی های دو آتیشن .

9-پرسپولیس برای خریدن بازیکنای جدید دست رو نکونام و سید جلال حسینی و حسین ماهینی و محمد قاضی و خلعتبری میزاره ولی باشگاه استقلال هم درست همه ی این بازیکن هارو تو لیستشون قرار میده و وقتی با شکست مواجه میشن ناراحت هم میشن .

نکته : پارسال استقلال انصاریفرد رو میخواست که پرسپولیس اون بازیکن رو جذب میکنه .

10-پرسپولیسی ها برای ماه رمضون تصمیم میگیرن که بعد از اذان مغرب تمرین کنن همینکار رو بعدها درست باشگاه استقلال انجام میده .

11-  باشگاه استقلال سخت به دنبال انصاریفرد و قاضی و ایمون زائد بود حتی ساموئل رو هم میخواستن بدن تا این سه نفر رو هم بگیرن .

12- پرسپولیس با تیم های آث میلان و رئال مادرید و برزیل قرارداد همکاری میبنده و فتح الله زاده هم خبر از عقد قرارداد با اینتر میده ولی هنوز نفهمیدیم که با اینتر بستن یا نه .

13- پرسپولیس امسال نوشابه انرژی زا افتتاح کرد و استقلال هم فرداش نوشابه افتتاح کرد .

14-پرسپولیس هواپیمای اختصاصی ساخت و آقای فتح الله زاده هم اعلام کردن که ماهم هواپیما داریم ولی یه سوالی بین مردم هست و اون سوال اینه : این هواپیمای اختصاصیتون کجاس ؟ عکسی ، چیزی ...

15-پرسپولیس کارت هواداری داد بیرون ، استقلال هم کارت هواداری داد بیرون

16-پرسپولیس تیم کارت داد بیرون ، استقلال هم تیم کارت داد بیرون

17-مسئولان رئال مادرید درفشی فر رو مورد تائید قرار میدن و چند روز بعدش هم مسئولان رئال و بایرن هم از کمپشون دیدن میکنن ولی کمپشون تائید شد یا نشد رو دیگه خدا میدونه!!!!!!!!!!!! .

18- از داور ها که از اشتباهشون تو بازی هایی که با استقلال داشتن انتقاد کردیم ********** محسن قهرمانی رو بعداز بازی با پرسپولیس و تراکتور تا جهنم بردن .

19-احمدرضا عابدزاده از اون دروازه بان هایی بود که پنالتی میزد ************* رحمتی هم پشت ضربه پنالتی ایستاد تا بگه چیزی از عابدزده کم نداره .

20-پرسپولیس در حال خرید آپیا ****************** فتح الله زاده : سال دیگه شوان استایگر رو میارم .

21-پرسپولیس سامانه کمک های مالی از طرف مردم درست کرد ************ استقلال سامانه کمک های مالی با همون شماره درست کرد

22- با ستاره های آث میلان قرار بازی دوستانه گذاشتیم ****************** با تیم دینامو کی یوف قرار بازی دوستانه گذاشتن .

23-با تیم هامبورگ و لورکوزن قرار بازی دوستانه گذاشتیم ************ با اشتوتگارت قرار بازی دوستانه گذاشتن و جالبه که از بوندسلیگا تیم انتخاب کردن و حداقل نرفتن با لیگ های دیگه که به تقلیداشون تنوع بدن .

24- بهشون گفتیم 6 تایی ها ********************* به ما گفتن 4 تایی ها ( خودشونم دو بار 4تایین . یکی 4-1 و یکی 4-2 تو پنالتی ها )

25- باشرکت صدرا سیستم پاسارگاد قرارداد بستیم ******************* با شرکت صدرا سیستم پاسارگاد قرارداد بستن .

26-  پارسال هم لوگوی باشگاه پرسپولیس بر روی پیراهن استقلال چندین بار مشاهده کردیم .

27-دو سال پیش علی کریمی با یکی از خبرنگارا که بعدا معلوم شد از دوستای فامیلشه یه شوخی شهرستانی انجام میده و دوربین خبرنگار رو میگیره و پرتش میکنه ولی قبلش بند دوربین رو میگیره و آخرشم عذرخواهی میکنه از خبرنگاره ********************************* دو روز بعدش رحمتی برای اثبات بانمک بودنش روی یکی از خبرنگارای بدبختی که نشسته بود و داشت عکس میگرفت چنان شیرجه ای زد که دوربین اون خبرنگار فلک زده شیکست ( تازه شایعه شده که پای خبرنگاره هم شیکسته ولی فکر نکنم شیکسته شدن پاش صحت داشته باشه ) . باز علی کریمی یه ارتباطی با اون خبرنگاره داشت و اونکار رو کرد ولی این رحمتی بدون تحقیق هم خودشو ضایع کرد و هم خبرنگار رو بدبخت کرد.

28- در آخر میخواییم بازیکنایی رو که تو این دوسال استقلال میخواستن رو هم بگیم .

1 – میثاق معمارزاده : دو بار خبر اینکه معمارزاده با استقلالی ها به توافق رسید رو ما شنیدیم و دیدیم ولی چرا نهایی نشد رو کسی نمیدونه .

2-محمد نصرتی : استقلالی شدنش داشت نهایی میشد ولی سر بزنگاه به پرسپولیس پیوست .

3- علی عسگر : شایعه شده بود که در آستانه آبی پوش شدنه و این خبر اینقدر داشت جدی میشد که به پرسپولیس ب انتقال پیدا کرد .

4-علی کریمی :موقع جوون بودن علی کریمی که بماند ولی فتح الله زاده گفته بود که من بهترین بمب عمرم رو بالاخره میترکونم .

5-ایمون زائد : یک بار موقع نقل و انتقالات و یک بار هم به جای ساموئل میخواستن بگیرن از ما  .

6-محمد نوری : فتح الله زاده پارسال این بازیکن رو میخواست ولی نوری با پرسپولیس تمدید کرد .

7- وحید هاشمیان : فتح الله زاده علنا علاقه زیاد خود را برای جذب این بازیکن اعلام نمود.

8-فشنگچی : 2 بار شایعه شده بود که استقلال خواهان این بازیکنه .

9-سید جلال حسینی : استقلال دو سال این بازیکن رو میخواست .

10-حسین ماهینی : اینقدر این بازیکن رو جدی گرفته بودن که وقتی ماهینی پرسپولیسی شد شروع به حرفای بی منطقی به پرسپولیس زدن .

11-مهرداد پولادی  : نیم فصل دوم لیگ یازدهم بود که استقلالی ها به طور جدی میخواستنش .

12-کریم انصاریفر : 4 سال تمام به دنبال این بازیکن بودن و الآنم دست از سرش برنمیدارن .

13-محمد قاضی : دوسال تمام این بازیکن رو میخواستن ولی بالاخره موفق به جذبش شدن .

14-میلاد غریبی : وقتی به پرسپولیس پیوست خبر ها رسیده  بود که قلعه نوعی اعصبانی شده .

15-سید صالحی : درسته که قبلا استقلالی بوده ، ولی وقتی به پرسپولیس اومد باشگاه استقلال در صدد جذبش بودن .

16-دهنوی : دوسال میخواستنش ولی دهنوی ...

17-خلعتبری : اصلا هر وقت ما این بازیکن رو میخواییم اونا هم میخوان و هروقت نمیخوایمش ، خبری از استقلال هم نیست .

 

کلا فتح الله زاده علاقه زیادی به بازیکنای پرسپولیس داره و فقط موفق به جذب هوار مولا محمد و علی علیزاده و انصاریان و نیکبخت و الونگ و قاضی و پژمان وری و... شده و هنوزم به دنبال انصاریفرد و سید صالحی و خلعتبریه .

اینم بگم که پرسپولیس بازیکنایی مثل رحمتی و آندورانیک و نکونام رو خیلی جدی میخواست .

و پیشنهاد سردار به برهانی و فرهاد مجیدی و اشجاری جدی نبود و وقتی هم که جواب رد شنید دیگه پیگیرش نشد .

اینم بگم که حمودی علاقه خیلی زیادی به پرسپولیسی شدن داره چون چند بازی گفته از پرسپولیس پیشنهاد دارم ولی رویانیان این خبر رو رد کرد و گفت نمیخوایمش .

فرهاد مجیدی هم نمیدونم راسته یا نه ولی زمانی که دوبی بود میگفت که پرسپولیسی شدن افتخاره .

به ادامه مطلب (( جهنم سرخ )) برید تا سیر تا پیاز بازی دیشب که شامل شعار های دیشب و حواشی و موقعیت آب و هوایی و غیره  هست برید . شاد شاد شاد باشید با قرمه فسنجون .

وان ، تو ، تیری ، فور ***** رحمتی اوهوم ببخشید برو تو جهنم سرخ . (( البته اگه دوست داشتید حتما ، نه دیگه حتما حتما ، لطفا ، خواهشا ، وجدانا، جان من ، مرگ من ، تو رو به پرسپولیس ، تو رو خداااااااااااا برو تو جهنم ولی قبلش آب باخوتون بیارید که آتیشا رو خاموش کنید  چرا ؟ چون اگه خاموش نکنید میسوزید و آتیش میگیرید و نمیتونید بیاید بیرون چرا ؟ چون آمبولانس رو تو جهنم راه نمیدن  . ))

منبع:میلاد آنتی استقلال و پرسپولیس جهانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |


به وبلاگ من خوش آمدید
mohammadsaberi777@gmail.com

محمد


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار تیم پرسپولیس و آدرس salatin-ghermez.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو
قالب بلاگفا

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 13682
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

ميز تيبل ميت TABLE MATE شمع سوزني NGK ژاپن مخصوص خودرو هاي 1400 CC به بالا ( 4 عدد ) دستگاه روکش بهداشتي سطح توالت فرنگي نرم افزار رستوران و كافي شاپ آرمينا فود نرم افزار شماره زن و فرم ساز

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی بهمراه جزوه ی رانندگی

قیمت: 4000 تومان

دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی به همراه کتاب آموزش عملی رانندگی
سوالات مرحله ی دوم آیین نامه شامل 600 سوال تستی آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی
در هر آزمونی مطالعه ی نمونه سوالات و سوالات مراحل قبلی آن آزمون یکی از مهمترین راههای یادگیری است
در این مجموعه که برای شما فراهم آمده شما بیش از 600 سوال آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مطالعه می نمایید
سوالات به صورت pdf  و کاملا خوانا می باشد.سوالات مربوط به علائم راهنمایی و رانندگی مانند نمونه سوالات مشابه موجود در اینترنت به صورت اسکن نمی باشد و با کیفیت کامل ارایه شده است
همچنین در این مجموعه کتابی تحت عنوان آموزش عملی رانندگی که به درخواست ما توسط یکی از بهترین مربیان آموزشگاههای راهنمایی و رانندگی تهیه شده است به عنوان هدیه تقدیم شما می شود
در این جزوه و یا همان کتاب که به صورت فایل پی دی اف است تمام آنچه در آموزش عملی رانندگی می آموزید را می توانید دوباره مرور کنید که به شما کمک می نماید تا با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بیشتری در آزمون مرحله ی سوم یعنی آزمون افسر راهنمایی و رانندگی حاضر شوید.
همین حالا اقدام به خرید این مجموعه نمایید و علاوه بر حدود 600 سوال تستی آزمونهای آیین نامه راهنمایی و رانندگی از کتاب آموزش عملی رانندگی نیز بهره مند شوید.
سوالات
بخش اول: علائم راهنمایی و رانندگی
بخش دوم: هوشیاری
بخش سوم: هدایت و کنترل وسیله ی نقلیه
بخش چهارم: برخورد و واکنش
بخش پنجم: آگاهی از خطرات
بخش ششم: عابرین پیاده
بخش هفتم: مقررات راه و آزادراه
بخش هشتم: تصادفات
بلافاصله پس از پرداخت تنها مبلغ 4000 تومان قادر خواهید بود تا این مجموعه ی کامل را دانلود نمایید.

خرید        سوال از فروشنده

پورتال مسبي، ورژن 9 پورتال مسبي - ورژن 7 قفل رمزي براي درب ساختمان، اتاق، پاركينگ

نرم افزار افزايش محبوبيت سايت و وبلاگ

قیمت: 2800 تومان

نرم افزار افزایش بازدید و محبوبیت سایت و وبلاگ - ایندکس شدن وب شما در جستجوگرها
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید وب های خود را به موتور های جستجوگر معرفی کنید و ورودی های متعددی از موتورهای جستجوگر داشته باشید .
طریقه کار با این نرم افزار خیلی آسان است و جهت سادگی و راحتی شما آموزش استفاده از نرم افزار را هم قرار دادیم ...
این نرم افزار همان طور که از اسمش پیداست |نقشه وب شما|را اسکن میکند و تمامی لینکهای وب شما را باز و به موتور های جستجوگر معرفی میکند .
هرچقدر وب شما پر محتواتر باشد ، بدون شک وب شما محبوبتر و پربازدیدتر خواهد شد...
اگر در سطح اینترنت بگردید مشاهده خواهید کرد برای بهینه سازی و سئو وب شما مبالغ بسیار بالایی اخذ میشود ، اما شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی و رایگان وب خود را محبوب کنید .
توجه : در صورت استفاده مداوم در هر روز بعد از یک ماه میتوانید تاثیر کار این نرم افزار را مشاهده کنید.
نکته مهم : در صورت استفاده درست و صحیح این نرم افزار ، پیجرنک وب شما افزایش پیدا میکند.
شما میتوانید بعد از خرید، این نرم افزار را دانلود کرده و از حالت فشره خارج کرده و نصب کنید.

← قبل از کار با نرم افزار فایل آموزشی را باز کرده و مطالعه نمایید.
← حجم : 2.28 مگابايت
===> قبل و یا بعد از خرید میتوانید سوال خود را در مورد این نرم افزار بپرسید.

تذکر : در صورتی که سایت دانلود موزیک و فیلم های غیر مجاز(غیر اخلاقی)-فروش اسپمر - هک  یا سایت های عبور از فیلتر و نمایندگی فروش فیلتر شکن دارید - مسئولیت استفاده از این نرم افزار بر عهده شماست و در صورت فیلتر شدن سایت شما توسط سامانه فیلترینگ ، نرم افزار مشکلی ندارد و سایت شما ایراد دارد...


این نرم افزار در طی 6 سال اخیر تست شده و هیچگونه مشکلی روی سایت ها ایجاد نمیکند- به شرط آنکه درست استفاده شود.

این نرم افزار به علت استفاده رایگان کرک نشده است و اگر میخواهید بصورت کرک شده استفاده نمایید باید از سایت سازنده با پرداخت مبلغ ذکر شده خرید نمایید ... به علت گرانی کرک این نرم افزار آموزش استفاده رایگان قرار داده شده تا شما به آسانی وب خود را سایت مپ نمایید


به عنوان مثال قیمت کرک این نرم افزار = [59 دلار] * [قیمت دلار به ریال] = ؟؟؟

آیا قیمت کرک شده این نرم افزار با قیمت 2800 تومان( 28000 ریال) قابل مقایسه است ؟؟؟

خرید        سوال از فروشنده

قالب پرسپولیس برای وبلاگ